طراحی سایت قم که کار طراحی وب سایت را برای همشهریان قمی با دقت و کیفیت خاص ارائه می کند یک پلن ویژه جهت فروشگاه های مستقر در حوالی زنبیل آباد قم یا همان بلوار شهید صدوقی ، بلوار امین و میدان مفید قم ارائه داده است .
از آن جایی که اکثر مغازه های موجود در این قسمت ها از فروشگاه های برند و مطرح در سطح استان هستند علی القاعده برای تبلیغات خود از روش ها ی جدید استقبال می کنند .
هر کدام از این فروشگاه ها می توانند یک ویترینی از محصولات و خدماتشان را جهت معرفی در اینترنت بگذراند و از آن جایی که اکثر افراد امروزه قبل از اینکه وارد فرآیند خرید محصول بشوند آن را در اینترنت سرچ می کنند و ابتدا انواع مدل های یک کالا را به همراه قیمت آن بررسی کرده و پس از آن جهت خرید روانه بازار می شوند ، داشتن یک مغازه در دنیای اینترنت برای اکثر این فروشگاه ها امری اجتناب ناپذیر شده است .
شرکت طراحی سایت قم با تجربه هشت ساله در زمینه ی طراحی سایت و ارائه ی خدمات به اکثر مشاغل در استان قم آماده ی ارائه ی خدمات به کلیه شرکت ها و فروشگاه ها می باشد .
فروشگاه های موجود در خیابان جمهوری اسلامی قم ، خیابان عطاران قم ، خیابان امام رضا قم ، خیابان انقلاب قم ، خیابان عمار یاسر قم ، خیابان امام خمینی قم نیز می توانند مخاطبین این طرح ها باشند.
در این طرح سعی ما بر این است که کلیه این فروشگاه ها و مغازه ها را در دسترس جستجوهای اینترنتی کاربران در قم قرار دهیم ، به طوری که مردم قم به راحتی و در کمترین زمان ممکن بتوانند با یک جستجوی ساده در گوگل نیاز خود را رفع کرده و فروشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنند.
ترافیک موجود در خیابان های پرتردد قم ، دسترسی کاربران به محصولات با تنوع بالای موجود در بازار را سخت کرده است امید است با همکاری کسبه بتوانیم کار خوب برای مردم قم انجام دهیم.
نه تنها مغازه داران بلکه حتی شرکت ها و دفاتر اداری موجود در این مناطق نیز می توانند جهت دریافت مشاوره در زمینه ی تبلیغات اینترنتی و خدمات سئو سایت در قم به ما مراجعه کنند .
از آن جایی که دفاتر اداری موجود در این مناطق اکثرا مربوط به شرکت های صنعتی و واحد های تولیدی بزرگ قم می باشند خیلی خوب می توانند از خدمات تجارت الکترونیک و بهینه سازی وب سایتشان برای معرفی محصولاتشان به سراسر ایران بهره ببرند .و از آنجاییکه معرفی و تبلیغ یک محصول تولیدی در سراسر ایران نیازمند هزینه های هنگفت تبلیغاتی میباشدعموما بهترین و کم هزینه ترین روش جهت تبلیغ این نوع محصولات تبلیغات اینترنتی یاهمان سئو میباشد.که هم نسبت به سایر روش های تبلیغاتی بسیار کم هزینه میباشد و هم ماندگاری بسیار بالایی دارد و میتوان به آن به چشم سرمایه گذاری نگاه کرد.
هدف ما کمک به کلیه مشاغل ، فروشگاه ها ، بازاریان و صنایع شهر قم می باشد . با آرزوی توفیق برای همه ی کسبه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *